ИНФОРМАЦИЯ ЗА УЕБСАЙТ
Този уебсайт е с изтекли права. За повее информация влезте в контролният си панел тук.

общи условия

 ОБЩИ УСЛОВИЯ:

Общи условия за ползване.
Прочетете внимателно общите условия за ползване на нашия електронен магазин.

Ако решите да го ползвате означава, че сте съгласни с нашите условия.

www.bobibo.bg има правото по всяко време да променя съдържанието й и начина на достъп до информацията в нея, както и да прекрати използването й при неправомерен достъп, при некоректни действия и такива, противоречащи на законите в страната. Всеки един потребител е обвързан от настоящите общи условия за цялото време на ползване на магазина, от първоначалното влизане до напускането му.

Как да поръчам?

След като сте избрали продукта, натиснете в/у бутон "КУПИ"(кошница)

Следва да попълните формата за контакт:

1. Име и фамилия

2. Телефон за контакт, на който наш представител ще се свърже с вас за уточняване времето на доставката.

3.Вярно попълнен e-mail, на който ще получите потвърждение за статуса на поръчката си ( приета / обработва се / обработена / изпратена ). Единствено потвърдени с мейл от наша страна поръчки се считат за изпратени към Вас.

4.Точен адрес за доставката. Личен адрес или удобен офис на Еконт Eкспрес.

Активирането на поръчката на определена стока става чрез натискане на бутона “ КУПИ ”.

При направена от вас поръчка, ще получите потвърждение на посочения от вас e-mail адрес. Единствено потвърдени с мейл от наша страна поръчки се считат за изпратени към Вас. Наш представител ще се свърже с Вас по телефона за уточняване времето на доставка.

  УСЛОВИЯ НА ДОСТАВКА

ДОСТАВКАТА се извършва с куриер - след като направите поръчка, наш оператор ще се свърже с Вас по телефона, за потвърждение. Поръчката Ви се поставя в оригинална опаковка и се изпраща по куриер, до адреса посочен при заявката или до поискване от офиса на куриерската фирма. Когато получите пратката, имате право да отворите пакета и да провeрите съдържанието му. След като се уверите, че продуктът е същият, който сте поръчали - тогава заплащате стойността му.

Заявки, подадени след 13.00ч. се обработват и изпращат в следващия работен ден. В официални почивни дни и празници поръчките се обработват и изпращат в първия работен ден.

Ако клиентът не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения от него адрес, www.bobibo.bg се освобождава от задължението си да изпълни заявената доставка.

  ОТКАЗ ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ПОРЪЧАНА И ДОСТАВЕНА СТОКА

1. Клиент, поръчал стока през електронния магазин www.bobibo.bg и получил същата по пощата, с куриер или друг вид транспорт, има право да откаже получаването на поръчката или част от нея след като вече тя му е доставена, само в един от следните случаи:

- при транспортирането стоката или нейната опаковка са повредени;
- не е спазен предварително уговорения срок за доставка;
- доставената стока явно не съответства на поръчаната от клиента;
- цената не съответства на оферираната;
- констатирани липси;
- дефекти на стоката;

Рекламации по гореизброените пунктове се извършват само в момента на доставката.
Ако при получаването на пратката, тя е с нарушена или разпокъсана опаковка рекламацията ще бъде уважена само в присъствието на куриера още при самото получаване на стоката. В този случай се изготвя (в два еднообразни екземпляра) констативен протокол, в който е описано състоянието на пратката и нейната опаковка. Ние няма да приемем рекламация в случай, че клиент приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера. След получаване и заплащане на стоката, клиентът може да я рекламира, или да иска връщането й и възстановяване на платената сума в следните случаи и срокове:
- несъответствие с обявения цвят;
-несъответствие с обявеният размер (умален или уголемен от производителя размер )

Извън изброените случаи, клиентът няма право да откаже получаването и заплащането на поръчаната от него стока. При всички случай той дължи заплащане на извършените разходи за доставка до него и връщане на стоката обратно на доставчика.

2. След получаване и заплащане на стоката, клиентът може да я рекламира в 14 дневен срок, или да иска връщането й и възстановяване на платената от него цена в следният случай и срокове:

В 14-дневен срок от получаването на стоката при условие, че бъдат посочени писмено основателни причини за това и се подпише декларация, удостоверяваща, че стоката се намира във вида, в който е получена, без да е била ползвана и е с ненарушена оригинална опаковка.

Транспортните разходи са за сметка на клиента

С прочитането на тези условия и впоследствие използването на електрония магазин за покупки, Вие като клиент безусловно се съгласявате с тях.

Ако не сте съгласни с посоченото по-горе, моля не използвайте магазина.